• 5. juli 2019 kl. 18:36 #1077
    Bo JensenBo Jensen
    Keymaster

Halløj,

Martin Mikkelsen har spurgt til samarbejde angående et fælles OK-FINN klubmesterskab. Jeg har i forvejen reserveret klubhuset og rib til d. 12 for afholdelse af klubmesterskab og synes det er en rigtig god ide at slå det sammen.

Er der interesse for at deltage ?

Er der nogen som vil hjælpe til ?

Hvis man gerne vil have at det skal blive til noget, så meld gerne ind at I ønsker at deltage. Vi burde kunne samle mindst 10 OK joller og måske flere med lidt hjælp ude fra.

God sommer ferie til alle 🙂

5. juli 2019 kl. 21:23 #1078
    Morten JensenMorten Jensen
    Deltager

Jeg er klar

9. juli 2019 kl. 16:15 #1079
    Bo JensenBo Jensen
    Keymaster

Jens og Morten har sagt de ønsker at deltage. Der kan selvfølig nå at komme flere, men det er lige lidt nok til jeg vil bruge tid på at arrangere. Martin Mikkelsen har istedet været så flink at stå for det.

4. august 2019 kl. 12:40 #1097
    Bo JensenBo Jensen
    Keymaster

Jeg har fået tilbagemelding fra Martin at han ikke kan stå for at arrangere klubmesterskabet alligevel.

Da der kun er to som har udtrykt interesse, så er det nu man skal byde ind, hvis man ønsker at afholde MS klubmesterskab. Der er booket klubhus og følgebåde, men mangler folk til at stå for det. Jeg har ikke tid, så der er nogen som skal sige “Det står vi for”.

Hvis der ikke kommer nogle og melder sig inden en uges tid, så bliver det ikke til noget og jeg afmelder bookning af klubhus og følgebåde. Meld tilbage hvis det har interesse.

• Dette svar blev ændret 1 år siden af Bo Jensen.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.