• 3. oktober 2019 kl. 11:02 #1112
    Bo JensenBo Jensen
    Keymaster

Gutter,

Det ser sgu noget skidt ud med træningen i MS. Tiltrods for at næsten alle svarede positivt på at ville sejle og træne i år. Det er selvfølig helt OK at ombestemme sig eller ikke kunne pga arbejde, familie osv. Jeg synes dog det er lidt trist at vi har mange joller på havnen og ikke så mange på vandet.

Status pt. er at vi er en lille gruppe på 4-5, hvilket i praksis nok er 3, som træner regelmæssigt et par gange om ugen. De som sejler mere på hygge/lokalt plan er faldet helt fra. Vi er dog relativt mange fra MS til stævner.

De 3 som træner regelmæssigt, træner typisk i lang tid og i Mosvig langt væk fra Marinaen. Det passer nok ikke så godt med dem som gerne vil ned i fjorden osv. Så generelt har vi nogle udfordringer.

Jeg har snakket med Jesper N om det kunne tænkes, at der var andre som ville lægge noget energi i at få en trænings gruppe op at køre. Måske det er tid til at nogle andre tager over ? Det kræver en/flere med god positiv energi. Der kommer løbende folk som gerne vil med ud i klubjollen. Jeg plejer at tage ud med dem og få dem igang. Hvor førhen de typisk ret hurtigt blev til medlemmer, så bliver det ikke rigtig til noget nu, da vi ikke har en ordentlig flåde på vandet til en gang fælles kapsejlads. Så vi har svært ved at vækste eller bare holde stand.

Hvad synes I ?

Har I lyst til at sejle ?

Er det realistisk for jer at komme mere på vandet ?

Før I svarer med gode ideer, så husk lige på at nogen skal gennemføre dem 🙂

/Bo

6. oktober 2019 kl. 13:13 #1114
    Morten JensenMorten Jensen
    Deltager

Hejsa

Min mulighed for træning er uændret, jeg vil kun springe på engang i mellem.

Lysten er der men, kan ikke få det til at passe med familen, for tiden.

Mvh Morten

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.